från plugg till plugg - Måndag

Hehe, jag är bra på engelska,

asså hej veckan startade bra? Både jag och Nej, fick tillbax provet idag, hej hopp skönt att man inte är ensam om att vara sämst i matte ;s
well, min matte lärare fick lite damp på mig för lite olika saker, haha först fick hon damp för att jag hade foten på min stol och då började hon skriak att jag inte skulle ha alla min böcker på bordet så han SLÄNGDE ner alla mina matte böcker, HAHA DAMP ? Öhh ja?
Well vi fick skriva ne segt om utväklingssamtalen, skrev en heldel, faktiskt om det.
Asså jag ska börja SKÄRPA mig JÄVLIGT ordentligt i skolan, ska inte ha nå IG eller nå, haha så har tagit hem Matte boken och Engelskan, prov på fredag och på Tisdag, KUL vecka -.-'
Ska i alla fall bänka mig framför TV;n och kolla Sex And The City och plugga matte.
Sen får vi se vad jag gör i kväll, skulle vara med damp Frida men hon bangade ju, kanske ska vara med Emil vi får sehur det blir med det, ifall jag inte ska följa Julia och Mia på nån handbollsmatch på korpen, vi fr vell se vad jag gör.
Mamma ska i alla fall på Bio ikväll så jag vet inte vad jag ska göra då, hrmm.

Blev inte att köpa hårfärg idag heller för jag fick faktiskt BRA komentarer av en massa, Sandra tyckte att det var fiint och Karro med, och så Tina var ju säär och bah nu kan vi börja kalla dig för en smurf :D Haha särt mycket kärlekt till er som är super snälla och sa att mitt hår var fint, även fast det är lite blått :)<33

Men nu ska jag börja plugga :)

ceciliaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0