från plugget till pluggande

Yes, ni läste rätt.
Ska plugga nu dom närmaste timmarna tills jag ska på träning på björknes, hrmm kommer gå skit men sak samma ;b
Ska plugga So och Engelska *TRÅKIGT ÖHJA XD*
Rätt tråkig dag, gympa på morgonen. Jag är i alla fall snart klar med min tröja, haha FASIKEN vad ful den är xD
Men jaja, ROLIGT ATT VETA, JAG SER ERA CARE FACES ;D HAHAHAH
Jo föresten min kusin har ju gjort hål i naveln FASIKEN vad fint det var, vill perca mig i tungan eller i läppen, ska tjata lite på mamma så kanske jag får, hoppas det. Är vell mest sugen på tungan för jag växer ju fortfarande och då vill jag inte ha nå hål i ansiktet sem mär jag blir äldre och sen är jag faktiskt JÄVLIGT sugen på att göra i tungan, är ju inte LITE avensuk på kusin när hon gjort i tungan och naveln. HAHA.

Men nej nu måste jag faktiskt gå ifall det ska bli att plugga nå ;b

PÖSS på er ;D

HAHA kolla på dem hära den är sjukt kul xD

http://www.youtube.com/watch?v=s8Up94LvrRw


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0