Fredag

Tralalla, vaknade vid kvart i 12 tror jag, eller jag vet inte för typ jag fatta inget, min mobil visade att den var kvart i 11 och alla andra klockar visade kvart i 12, men den var faktiskt kvart i 12, min mobil har allvarligt mycket damp xD  
Joa, blir NOG INTE att vara med Emelieg, HAHA omg ja du ska inte ta upp det i bloggen men blir inte lite pisst off just nu ;s

Mjoo, ska dega framför tv, idag tills mamma klommer hem och så ska honhjälpa mi att färga håret igen, kan lägga upp bilder på hur det blev sen :)
Men annars idag sak jag kanske fixa mitt rum och vara snäll mot mammi och fixa hemma :)<333
Ehh u orkar jag inte sitta och blogga nå mera, pöss och ha det bra,

ceciliaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0