hejjj hopp....

gummisnopp :p

Hemma nu, blev en ganska chill kväll, det var faktiskt ganska kul att bowla idag fast jag tycker det suger QK i vanliga fall :p
Vi gick till Panelen efter bowligen och åt mat, tog nån Black And Whiteden var SJUKT god. Mumsigt, men FUCk vad dyrt det var asså att äta dära.
Men sen efter maten drog vi hem till min moster och spelade när och fjärran tills klockan blev halv 1 nånting, trallalalaa.
Så nu är jag hemma efter en kort men ändå lång kväll. Mysigt som i ett helvete var det i kväll :)

Ska sova SJUKT länga i morgon och typ dissa dom första 10 smsen, sen får vi se ifall jag ids svara ;b HAHA XD
Blir att i morgon istället köpa hårfärg, glömde mitt kort hemma i kväll.

Nej nu ska jag sova håller på att somna vad fan ;b
God natt ;)

ceciliaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0