se mitt care face ?

HA! Vänner som sviker är fan inget ha,

Tina, Henna, Amanda och Emelie mf, ni är bäst har alltid kul med är ni lyser upp min dag, utan er utan allt! <3

Ja men drog i alla fall in till stan, HA bortslösad tid som in i helvete ! ;s
Tack och adjö säger jag bara, tiden var vell bra men i helvete att jag slösar mera tid på er? ;o
Okej jag snackar inte om det men fuck heller att jag tänker låta det vara? ;ooooo

yes, har kollat klart 2;a sesongen av Sex And The City, HAHA min moster har vell knappt börjat med 1;a avsnitet av sesong 3, hehe ;b
Ska snart sova i alla fall, måste nog läsa i boken som jag läser i skolan, åhh den är så tråkig asså, men jag måste.
I morgon är det gympa, vollyboll, kanske inte det roligaste men man måste ju gå, hehe ;b

HAHA Henna du är bäst våran humor, eller nja humor och humor men har det ganska kul hära vid daton,

 - hhennnaa {; säger (22:39):

du o din jävla bob

' cissi // säger (22:39):

HAHA side slide bob eller vad fan han heter XD

 - hhennnaa {; säger (22:39):

side show bob .___.

' cissi // säger (22:39):

jaha

 - hhennnaa {; säger (22:42):

men han försöker döda bart D''':

' cissi // säger (22:43):

men min bob har försökt att döda mig typ xD HAHAHHAHAH XD

 - hhennnaa {; säger (22:43):

hahaha

' cissi // säger (22:45):

men kolla det var i pagla och så kom det VÄRLDENS gupp och jag flög och denflög PÅ MIG ;o ;o ;o ;o ;o ;o 

Hjärta på dig gumman <3333

Nej nu ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig, PÖSSOCHGODNATT :D<3

ceciliaaa


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0