I don't care if monday's blue

tuesday's grey and wednesday too
thursday I don't care about you
it's friday I'm in love

Det har inte hänt så mycket idag, hade sjukt ont i huvudet men stannade på skolan i alla fall, HEHE smart jag är.
Men ändå ganska lugn dag, åkte hem på direkten efter skolan, gick och lade mig då jag kom hem, HA Nisse har lärt mig att ''trolla'' med en snusdosa, jag är fan bra ;D
Hehe, men ja utvecklingssamtal kvart i 5, gick faktiskt bra, det bästa nånsin tror jag :)
Men ja jag åste nog börja plugga mera, sa det också till min lärare och mamma och dom blev jätte stolta och sa att ifall jag gjorde det skulle det gå jätte bra för mig i 8;an, jäkligt bra omdömmen fick jag av lärarna på en del lite sämmre men sak samma :)
Mjoo, så altså inget speciellt har hänt idag, i morgon blir det i alla fall uteträning på björknes med fotbollen YES :D
Och på onsdag också, FASIKEN vad jag längtat efter det, Tina skulle följa i morgon eller på onsdag och så ska jag vara med henne och söt Henna, HAHA Henna ditt namn är kännt snart för jag kommer skriva det över hela skolan ;D<333

Yes, men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig är ganska trött, men PUSS på er nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0