♥ ingen rubrik ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Det är roligt att göra en massa hjärtan, har funderat på att göra en ny header, med en ny bild osv? Vad tycker ni?
Men får vell ta och göra en senare typ i morgon eller så.
I morgon hade jag tänk åka ut till Heden och typ chilla runt lite, får se hur jag göra med den saken.

Ska ialla fall kolla Sex And The City och vara uppe ett tag till. Typ chilla vid datorn och prata med lite folks.
Ja okej nu är det bestämmt INGE stugan/fjällen nästa i helgen, blir i stället att åka och fira min moster och bowla och äta mat, får vell hitta på nått annat då. Hade ju värsta inställnigen på att vi skulle åka upp i helgen, vi får ta och göra det nån annan helg i stället :)

Vill bara säga att jag verkligen älskar mina låssas syskon, dom betyder så mycket för mig, dom kommer alltid att vara mina låssas syskon för alltid så länge jag lever ! Även ifall mamma och H gör slut (kommer dom nog inte, och hoppas inte det ;D)
Så därför får dom var sitt hjärta ;)
♥ ♥ ♥ ♥ jag älskar er så grymt :)

Yes, men nu ska typ chatta lite med Henna innan hon måste gå, hon ska åka till sin pappa i morgon och då kan jag inte vara med henne på hela veckan ;-(

puss och hej
ceciliaaa



sjukt söta skor asså ;-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0