inget att göra♥

Haha serriöst har INGET att göra, det finns n0ll att göra hemma. Och Sex And The City är inte fören 11 i kväll.Så inget finns att göra. Får hitta på nått att göra sen.


Måste bara berätta om en underbar vän Frida W ♥ ♥ ♥ ♥

Hon är helt underbar, har sjukt kul med henne alltid. Och idag så pratade jag med henne i tlf och så kollade jag runt på internet och så utbrast jag ''OMG!! han är så snygg!!" och Frida visste på dirren vem det var utan att jag sakt vem det var eller på vilken sida jag var på. Och då jag fick mitt gartis sms så visste hon också på dirren vem jag smsade först, och samma sak dära, jag sa inte vem jag hade skickat det till eller visat henne det.

Frida du är fantastisk, du känner mig så bra asså, haha <3
Du är alltid dära, du fattar mig, du var dära då det var svårt, jag kunde prata ut hos dig, du är allt gumman, allt för dig, Minnena kan ingen ta ifrån mig, dom är mer värd än allt på jorden.

VÄNNER NI ÄR ALLT, NI ÄR MITT LIV, UTAN ER UTAN ALLT ;D ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Cceciliaaaaaaaaaa♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0