Söndag


Asså sorry för att jag inte skrev igår, men jag hade fan ingen lust att skriva ;o

Ja men tråkade lös igår, på kvällend drog jag om mamma till mina låssas syskon, firade mitt minsta låssas sykon, hela 4 år blev hon ;D
GRATTIS.
Har sett  The Unborn och Valkyria, Valkyria har jag ju redan sett och den är så JÄVLA bra asså ;D
En besvikelse av The Unborn, bara massa trams osv, asså nej blir bara trött på skräckfilmer nu, för det är ALLTID eller nästan alltid nån som blivit mördad och då så börjar den leva och dödar alla? Jag menar vad fan har dom andra gjort den som är mördad? Och vad skulle dom kunna göra? Blir bara less på sånna filmer.

Men Valkyria var lika bra som 1;a gången, åhh den är så jäkla bra 8D
Jag skulle ju se klart den så vi kom inte hem fören vid halv 2 i natt, ops?

Vill shoppa en massa kläder, men får bli sen då branbidraget kommer BARA 5 DAGAR KVAR!!! xD
Hittar så mycket fina saker på H&M och Bubbelroom och massa andra affärer.


Idag blir det nog att städa mitt rum (BEHÖVS!!) och sånt.

Eller så gör man nånting annat ;b Men nu ska jag i alla fall göra nånting annat, hejrååå.

Hitlers Ed (tyska)
Ich schwöre bei Gott diesen heiligen Eid, ich werde bedingungslosen Gehorsam gegenüber Adolf Hitler, Offizier der deutschen Königreich und seine Menschen Kommandanten der Streitkräfte. Als brave Soldat, ich werde immer bereit, mein Leben in diesem ed

Som betyder ugnefär (svenska)
Jag svär vid gud denna heliga ed, jag kommer att ge ovillkorlig lydnad till Adolf Hitler, Officer för den tyske-rike och dess folkbefälhavare för de väpnade styrkorna. Som en modig soldat kommer jag alltid vara beredd att sätta mitt liv i denna ed

(Engelska)
I swear by God this sacred oath, I will give unconditional obedience to Adolf Hitler, Officer of the German-kingdom and its people commander of the armed forces. As a brave soldier, I will always be willing to put my life in this ed

Igentligen är den rätt fin men ändå inte, nån som fattar hur jag menar?
Haha, men det hära läser dom upp i alla fall i början av filmen, rätt coolt då det är flera tusen som läser det och det låter som på en konsert då man sjunger med. hehe xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0