Onsdag

Rätt normal dag inget ovanligt som hände.
Det är rätt trist på skolan just nu, måste plugga som en FUCKING idiot imorgon på skolan för vi har prov på fredag -.-'
Nästa vecka har vi prov i matte också, och ingen sov morgon blir det längre på fredagarna, buhu.
Måste gå på några lektioner för att visa att jag kan spela gittar och piano, fattar inte varför jag ska kunnde det, Ifall jag ville spela gittar kunde jag ha fortsatt i 4;ran och man kunde ju välja då ifall man ville spela nått instument varför ska man då kunna nu på högstadiet? Jävligt onödigt enligt mig.

Yes, det bästa idag var ju då Victor Jens och Karro var på toan och alla bah kom ut och så ville dom inte det, men efetr ett tag kom Karro ut och så ville Jens och Victor också ut men då stängde Karro in dom och bah Ni sa ju att ni var bögar jag dog fan av skratt då, och Bibbin/Robin (HA XD) kan vara JÄVLIGT kul asså, haha xD
Satt och pratade med Amanda ett tag, måste vara med henne nån dag ;)

ja men åkte på dirren hem, USCH, det var VÄRSTA äkliga gubben på bussen han stank rök och jag dog fan, och så började han prata med nå killar om nå och dom bah ja mmm och ville typ att han skulle sluta prata, och sen blev det ett par lediga platser fram och så vänder han sig till mig och bah kommer du? Jag sprang fan bak i bussen och satte mig vid Matilda (min rädding :D) asså omg usch fan vad äkligt det var xD

Men då jag kom hem så lade jag mig på soffan och SOMNADE tills mamma kom hem, då skulle hon göra mat och då sov jag tills det var mat och sen efter att jag ätit palt och sallad (haha xD) så åkte vi till mina låssas syskon, HA asså fasiken dom slogs om att få krama mig först, gölligt :)

Men vi drog efter typ 1 timme för dom blev så jobbiga, haha nej men vi skulle handla mat.
Så då åkte vi och gjorde det och nu är jag hemma, har städat mitt rum och fixat för dom som vill köpa vårat hus vill komma och se på vårat hus igen, HAHA dom har fan sett det 5 gånger måste dom se det igen då? Jävligt onödigt men vad fan, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra medans dom tittar på huset, kanske drar ut med nån, vi får se :)

Men nu ska jag plugga lite och sen sova.

Pöss och god natt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0