Onsdag

eyy jäkligt chill dag, tror det gick prima på NOn idag, fast hon fick lite damp på oss idag också.
Behövde inte göra matte provet utan ska göra det nästa vecka ;D
 Var med Linab efter sv/eng och då var Ante Bante, fasiken vad vi pratade och skrattade, vi gick ia lla fall och köpte glass, dricka och nå godis, haha. Glass för 5 kr på KB, jag köpte en fotbolls glass för man fick en visselpipa med, hehe.
Sen frösvan Linab och Ante på lektion och jag drog iväg på min lektion ;b
Har vell inte hänt så mycket annat men trevlig dag i alla fall ;p

Bästa Menigen; DU ÄR FAN INTE MIN BÄSTA VÄN!! ;s
Bästa Smset; Linas smsa som hon fått av två pojkar (a)
Bästa minnet för dagen; Med Lina och Ante, haha (a)

Men nu ska jag äta ensam (kom och ät med mig?) spaghettie och köttfärsås, hade tänk åka ut och springa lite, vi får se hur jag gör med den saken, kanske blir sen i kväll ;p
I morgon tror jag att det blir att vara med Amanda efter skolan, vi ska gå nån runda från sävast till skolan i morgon JOBBIGT!! Men ska i alla fall gå med en massa snällt folk så det blir nog inte så hämsk, ska bara fixa nå fika och frukt och nått att dricka under vägen, haha jag Karro och Jenny skojade om att vi skulle ta HB att dricka, humorn är sämst men det var kul då ;b
HAHA XD

men pöss på er hejdååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0