Onsdag

Nej men hej och god morgon, vaknade klockan kvart i 9 av att ''nån'' bankade på dörren, min förste tanke var ''vad fan?????'' och att mamma hade glömt nått och ville fråga mig vart det var, nej men gu sen hör man en röst som säger ''kan du värma min macka i micron?'', ehh mn visst tänkte jag och började sova vidare, haha taskigt, det var ju min äldsa lilla syster som ville att jag skulle  komma och äta frukost med henne, Mahaha jag är elak (a)

well har alltså äit frukost, blev varmamackor med grillkrydda och oboý, mumsigt. Hehe, ja så nu sitter vi vid datorn,
min dag består av att följa Emelie till hennes farmor och farfar, sen fixa mig och åka in till stan och kanske möta upp Amanda (då hon vaknar) och sen i kväll vara med Mia, hehe.

Men nu ska jag hitta på nått att göra :p

ceciliaaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0