SHOPPING♥ ♥ ♥ ♥

Har ni bara haft en tanke i erat huvud nån gång, tex han den rätte eller som jag nu SHOPPING SHOPPING SHOPPING!!
Där är det ända jag kan tänka på, ärligt talat, det kliar i fingrarna på att få slösa bort en massa pengar, men jag ska hålla mig, jag ska INTE shoppa på ett BRA tag. Blablabla, men vill shoppa ändå ju!
Jag är helt galen, i går så visade jag en bok jag hade köpt som Pamela Anderson har skrivit (STAR) och då sa min låssas lilla syster att jag säkert ville vara som henne då skratta jag bara och sa att jag ville ha hennes pengar, hej jag är inte galen?
Jag vill ha Pamelas ekonomi, jag vill ha Kenzas ekonomi osv. Hej ge mig deras liv, Kenza kan shoppa varje dag och det märks inte ens på konto, asså det är ju fan som en dröm? Att kunna shoppa varje dag och det märks inte ens att nå pengar har försvunnit? ;o ;o
Men jag har bestämmt mig, ska vänta tills nästa månad och kanske bara köpa nån ny tröja och så och sen till sommaren då jag förhoppnigsvis har fåttihop till en ny mobil och köpt den så ska jag allt be om en ny sommar garderob, och då har vi nog flyttat och en massa så jaaa, hejhopp gummisnopp.
Jag är INTE helt galen i att shoppa, vill kunna slösa pengar, det kliar i pingrarna så sjukt mycket och det rycker som fan i kroppen då jag kollar runt på andras bloggar och ser att dom shoppat. Hej kom och hjälp mig?

FRIDA KOM HEM XD

ceciliaaaa


så hära skulle det vara varje helg :D<3


Kommentarer
joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 12:16:31
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0