skoter

Har precis kommit hem efter en kväll med min kära söta vackra kusin, trallalala, hon och min moster kom hit vid 7 tiden och då drog jag och min kusin ut med deras nya skoter, nice ncie nice, den är så JÄVLA FIN asså :)
Hej jag är INTE avensjuk ? :p Trallalal, men sen så gick vi hem till henne och spelade på hennes XBOX och sen gick vi ut med Nicklas och Rasse och hennes hundar, HAHA Rasse har SJUKT gulligt skratta asså, blev typ snöbadad 5 gånger tror jag xD Men jag ids inte skriva nå mera för vi typ svammlade bara en massa :p
Men rolig kväll i alla fall :)

Nu när jag loggade in såg jag att jag bara får flera och flera besökare på bloggen, kul det är :)
Jao, men nu ska jag kolla Sex And The City och typ bah chilla.

ceciliaaa


min kusins nya skoter, SNYGG SOM FAN ASSÅ :D<33


Kommentarer
Amandaa

Du ska kolla på den blåa inte röda, den röda visar lixom om folk har tryckt sig in på olika kategorier, inlägg o.s.v så det är som allt, men den blåa visar hur många besökare det är, den röda är typ sidvisningar :)

2009-03-06 @ 11:10:22
URL: http://amandanyberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0