Fredag

heyy ;D

Har precis kommit hem måste göra nå mat och skynda mig att äta den eller så äter jag nå när jag är på Kalax vi får se.
Rätt chill dag, blev lite sur bara då Viktor och Nisse kittlade mig och jag inte kunde göra nånting förutom att skratta på golvet ;p TASKIGT XD
Fick sovmorgon idag i alla fall, vaknade av att pappa ringde halv 8 och jag trodde att jag inte skulle hinna med bussen men sen kom jag på att jag kunde ta det lugnt och chilal lite för jag började halv 10 ifall jag inte ville gå på musiken.
Men struntade i musiken och var hemma till 20 i 9 sen åkte jag hem, h3h3 ;b
Bara så alla vet kan killar ha mens det är bevisat av mig ;D HAHA

Helgen kommer att spenderas i stockholm kommer hem på söndag kväll, smsa och ring nu mycket sötisar annars blir det tråkigt, h3h3 ;p



Kommentarer
L I S A

Hej! Hur mår du idag och vad ska du göra ikväll? Kanske se let's dance finalen? Vad vet jag? ;)



Ska vi följa varandra på bloglovin'? :D

Vore kul med lite mer bloggar att läsa!

Iallafall ha en jätte bra dag söt! :D



Kramkalas på dig, <3 :D

2009-03-27 @ 17:37:43
URL: http://endastlisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0