stan

ska åka in till stan och typ göra nånting, mamma ska klippa sig så ska nog sitta och vänta på henne, och sen blir det nog att handla mat och i kväll vet jag inte vad jag sak göra. Vi får vell se heltenkelt.
Ska nog i alla fall färga håret, haha mamma är inte så glad över det men har LOVAT att jag ska färga ljusare till sommaren, då blev hon gladare på mig :)
Trallala, jag vet redan vad ag önskar mig i födelsedags present, rätt länge kvar men i alla fall :)

* Parfymer, 3 st :)
* Pengar
* Kläder/presentkort :)
* Pengar till ny mobil :DDDDDD

Ekänn lite jag önskar mig? haha mamma blev typ förvånad då jag sa vad jag önskade mig, vet faktiskt redan vad jag ska ge till Miah då hon fyller år, haha (a)
Men nu ska jag dra, pösshej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0