Tisdag

Eyy idag har det fan hänt grejer på skolan, lite bråk och sånt, fast en massa skratt och buss också, lärarne fick inte lite damp idag, inte bara på mig, HAHA XD

Men jo innan slöjden så var jag och Henna och Amanda och åt lunch, sjömanslåda det var fan gott ;D
haah, men vi satt och pratade om ''en viss person'' och fasiken vad arg jag blev, haha Amanda finns alltid för dig och så du vet har det jävligt många med dig nu ;D<3

Okej ingen behöver fråga för dom som vet dom vet och ni som inte vat får inte veta, i alla fall inte av mig ;b

Men ska gå och äta mat nu, kassler fasiken vad gott asså.
Och ta en alvedon har en sån jävla mensvärk så ni vill inte ens veta ;o
Har börjat önska mig en massa av Mammi och Pappi i födelsedagspresent, hehe.

* PENGAR
* PENGAR
* Presentkort
* Ny Mobil ;D

Jävligt lite tycker jag, men jag vill mest ha pengarna för det behövs jäkligt mycket i sommar ska jag säga er ;D
Haha jag Henna Tina och Amanda har redan börjat bestämma våran sommar, haha (a)

Men ska gå nu pösspöss


Kommentarer
Anonym

men jag ska köpa en annnan kamera ;)

2009-03-17 @ 20:22:41
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0