städa

känner mig stolt, har packat och städat i mitt rum så jag slipper göra det mesta nästa helg.
Sket i att plugga idag, har värkligen INGET HUMÖR för det just nu, blir bara arg då jag tänker på att plugga ;b

Ja, men nu har jag ialla falle en massa banan kartonger på golvet upp i mitt rum, har fått ihop en MASSA tvätt högar h3h3 och så tyckte jag att det var dags att byta sängkläder.
Känns helt segt att allt som vi köpte från IKEA ska vi inte använda, eller asså inte nu, utan då vi flyttar, känns ju helt segt ju, men jaja.

Kanske blir utgång senare ikväll, vi får se, vill ialla fall inte vara hemma ikväll ;b
NEJ, jag måste cykla till skolan i morgon, men annars måste jag ta nån seg buss och jag vet inte hur jag ska mig hem då. H3h3, får vell ta och cykla då, nanana :)

Men nu ska jag gå och städa klart, PUSS på er :)<33



Kommentarer
Bea

Hoppas du haft en super bra helg :)

2009-05-03 @ 22:45:04
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0