I swear to tell the truth & other stories ♥

BARA SÅ ALLA VET ÄR MAJ MIN MÅNAD ;D ♥♥♥♥

Asså första dagen jag kom försent faktiskt, men bara 5 min men dåligt av mig i alla fall ;p

Ja vad ska jag säga?
Efter första lektionen så satt jag nera i blåa och så lade jag mig ner och så kom Vanja och satte sig på min mage och så började jag garva för hon sa att hon var fet. Sen låg jag och skratta i typ 10 min, HAHA ;)
Jag är fan SÄÄR på riktigt, eller ja det visste alla redan men säger det igen CISSI SÄÄR I ETT NÖTSKAL.

Då jag satt nere i elevrummet med Felicia Vanja & Alexandra så kom ett cp och ritade med sprit penna i mitt ansikte, men pöss på han för det gick bort men var tvungen att låna lite brunkräm av Felicia för blev lite röd på kinden av tvålen, är rätt känslig för tvål eller ja min hy är det ;b
Men HAHA ägd han blev han trodde säkert att jag inte skulle få bort det men ojoj vad svårt det var att få bort det svarta kluddret på kinden, kanske inte?? ;-***

Men ialla fall, jag och Miah gick in till stan för hon skulle köpa en ny percing till läppen, blev en svart och en blå tror jag.
Fin fint, sen gick eller gick vi cyklade till korpen och träffade Frida.
Sen åkte vi tillbax för jag var hungrig och ville äta, tack till lilla Vanja som satt och pratade med mig medans jag åt :)

I kväll ska mamma iväg så är helt ensam i kväll, ska nog träna till SO provet i morgon, igentligen bryr jag mig inte men måste nog göra det ialla fall.

Men nu ska jag fan gå och se nån film,
puss puss

så jävla söt apa ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0