jag har slitit ut så många skor i stad där ingen längre bor.

jag vill INTE flytta MAMMA! ;'-/



Har städat ut huset hela dagen, jobbigt och tråkigt.
Mitt rum är nästan tomt nu, haha lämnarju ett litet minne till dom nästa ägarna, ritade ju på väggen förut och sen skulle jag måla över det med tipex och då blev det en annan färg, så tipeset är typ gul/vit eller ja stockholms vit skitfult, men haha jag är så snäll så :)))
Men nu har jag bara typ 3-5 lådor, sängen och soffan. Känns så tomt i mitt rum, och borta i mitt rum i lägenheten ser det förjävligt ut, fan det ser helt stört ut ju med alla grejer som är huller-om-buller.
Nu i helgen så ska ALLT vara borta ur huset. Så ska upp nu och packa ner det sissta i låder och sånt.

Puss på er gullungar ;-**<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0