''med keps och bling-bling är man hiphopare, med kick och bräda är man brädåkare!''

ohja, vet inte hur många gånger jag hört denna låt idag, h3h3 (a)

Ja idag så försovde jag mig, känner mig så duktig just nu.
då jag kom till skolan så hade det kommit en ny kille till skolan, tror han heter Tom efternamn vet jag fan inte ;s
Men jag gick iallafall och frågade ifall han var ny på sanden medans en massa tjejer gick förbi han 5 gånger och fnittrade, jävligt löjligt enligt mig, tror inte jag är ensam direkt om att tycka det ;)
Men följde med Mia till tandläkaren, stackaren skulle ju ta ut nå ringar ur tänderna, såg ut att göra JÄVLIGT ont, haha jag vet inte hur många gånger tandläkaren bad Mia att gapa större typ 10 gånger? Haha hon har ju inte hur stor käft som hellst?? xD
Men vi gick till sanden och skulle äta och då fick Miah den stackaren 2 st mjölkglad över sig av dum Richard. Roligt för henna att lukta sur mjölk dära ett tag.
Men jag tror hon gick hem och bytte kläder och duschade. Ja men gympa idag, HAHA jag är BÄST på att orgentera, hihi :)
Fick låna Ellens skor för jag kan ju inte sprinag runt i toffler på gyman, TACK FÖR LÅNET ELLEN :D
Men efter skolan åkte jag på direkten hem, eller ja efter en sväng på stan då jag skjutsade Tina till hennas buss, ERKÄNN SNÄLL JAG ÄR :D
Men sen då jag kom hem så somnade jag på soffan, är så jävla trött nu för tiden, trött på skolan, Japp  :)
Men snart sommarlov så det är lugnt antar jag :)

haha men nu ska jag sluta skriva för det blev ett JÄVLIGT lång inlägg idag, h3h3 :)

puss på er gullungar ;-*<3

kommer ni ihåg?? ;D


Kommentarer
JuliaGrönwall

alltså cissi vi kännde redan tom? hahahaha vi sprang inte efter han ?

2009-05-13 @ 22:22:45
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Emmha

haha finns nog inte ord för hur mkt jag hatar henne! :P

2009-05-13 @ 23:07:25
URL: http://baraemmha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0