skor skor skor :)

chill dag, eller chillirill som Jenny säger :)
Åkte på direkten hem och väntade på mamma så vi skulle åka till luleå.
Vi gick på din sko och där fick jag två par skor, yey, söt mamma ;)
Och mamma köpte ett par jätte söta skor till sig själv. Sen åkte vi på ***** lessen kan inte säga vart jag varit sen för min kära moster kan läsa min blogg och det är ju inte bra för idag köpte vi ju henesa present. HAHA.
Men jag har nyss varit och solat och ny ska jag typ se på nå roligt, haha.
 
Puss på er gullungar ;-**


yey nya skor ;D

roliga små gubbar man ska sätta på gals, h3h3 :D



Kommentarer
Anonym

samma skor som jag ska få x]



haha okeeej najs ;)

2009-05-12 @ 21:43:24
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Anonym

hehe, ne. Klart man inte vill, ser ju slampigt ut, plus att folk säkert snackar om det när man inte hör bakom ryggen på en åså :P haha

2009-05-13 @ 16:15:20
URL: http://elinabokvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0