Dry your crying eyes

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. men jag vet att det inte varit bra mellen oss.
Men jag vill ändå bara säga att jag kommer finnas hära ifall du vill prata och när allt käns skit eller du bara vill prata.
För jag fanns dära för dig men nånstans blev det fel och det gjorde så det inte fans nånting kvar mellen oss.
När jag tänker tillbaka på det vi har gått igenom så kommer jag bara ihåg bra minnen när vi skrattat och mått bra, våra bilder visar vilken bra vänskap vi hade men som inte finns längre, jag kan inte säga att jag inte saknar dig för jag tror inte jag skrattat så mycket som gjort med dig.
Jag tror du fattar att det är just dig jag menar, du som stått mig nära, du som fått mig att skratta och gråta, hoppat av glädje, kunnat ringa när jag behöver dig som mest. Vad jag vill säga är att jag hoppas att allt kan lösa sig och bli som förut. Och jag tror att nånstans inne i ditt hjärta så saknar du också mig i alla fall våra minnen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0