Hemma!

Kom hem för ett tag sedan från skolan, vet ni en sak jag HATAR SLASK! Vi kommer typ inte få nån vinter bara massa slask! Asså ÅHHH! Okej nu överdriver jag vi kommer visst att få en vinter men just nu käns det inte som det pga allt slask.
Rätt så lugn dag bara 3 lektioner så det var ju ganska så nice, huhu vet ni vad jag gjorde på lunchen?

Jag tog sprutan! Asså jag fattar inte att jag vågade! Är så sjukt nålrädd så ni kan nog inte fatta det.
Fick gå in hos skolsköterskan och sätta mig i en soffa och så frågade dom mig nå fråger och sen så skulle jag ta den, fy f*n sger jag bara,var super rädd! Spände mig och typ började svamla,
haha och då skulle dom håla mig i handen men då sa jag att det fick dom då inte göra.
Men jag började lyssna på musik för att lugna ner mig och sen så ser jag att hon som ska ge mig sprutan tittar på mig och då hade tydligen gett mig den, haha jag kände inte ens det :)

Men jag blev lite skakis sen men det gick över på typ 1 sekund, hihi gu vad bra jag är ;D

Men nu ska jag ta och hitta på nånting som ska irritera min grannar, haha glad påsk! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0