Hissar & Dissar


* The Phone House - I går fick jag ett sms om att min mobil kommit tillbaka från lagningen blev super glad och började hoppa omkring, ja ni fattar? Var och hämtade den på lunchen i dag med Jenny, var super glad, men när jag får den så ser jag att det är inga reper kvar, och då tänker jag så hära att när jag var in och lämnade den så sa dom att alla mina repor på mobilen skulle kosta mig nästan 3000 kr, 1500 kr för skärmen som hade en spricka, alla sprickorna är borta nu, visst super bra och så men varför säger dom att det kommer kosta mig 3000 kr att få bort alla reprona och sen när jag får tillbaka den så är dom borta? Men det jag stör mig mest på är att när jag kollar på kameran så ser jag att en plastbit är inne i kameran! Vad fan är det för skit?! Blir så arg! SÅ jag gick tillbaka med den efter skolan och nu måste jag vänta 3 - 4 veckor på den igen! DISSAR THE PHONE HOUSE I BODEN!

* Slut färg på ica - Jag och mamma var nyss på ica och handlade och så skulle vi köpa färg åt mitt hår för ska färga utväxten i idag! OCh då var färgen slut dära så vi fick åka till coop och köpa dära istället. Så diss diss diss på ica :p


* Blondering - Yes, i kväll så blir det att färga utväxten och ta bort det gul/oranga i mitt hår. Nice! :)

* Dans veckan på skolan - Asså jag förstår inte varför killarna hatar det!? Alla har så fina kläder på sig och alla är så söta när dom dansar. Bara jag som tycker att killarna är super söta i skjorta?? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0