INTE SOVA ÄNNU!

Asså jag har gråtit i minst 10 min nu utan att kunna sluta, jag är så lycklig så jag skulle kunna springa till skogså och tillbaka! Kan ni gissa varför jag är så lycklig? Jag tror inte ni kan det för........

DEN 4 MARS 2010 SKA JAG TILL STOCKHOLM OCH SE PÅ MITT FAVORIT BAND TOKIO HOTEL!! JAG ÄR SÅ SJUKT LYCKLIG KAN JU BERÄTTA HUR DET GICK TILL FÖR EGENTLIGEN SÅ SKULLE JAG FÅTT BILJETTERNA I JULKLAPP MEN ALLA HAR DU JU INTE LIKA BRA OCH FÅR SÅN JULKLAPP 1 MÅNAD TIDIGARE ;'D

Satt och pratade med pappa i telefonen i alla fall och så började jag tjata om att jag ville se dom den 4 Mars och han typ började bah nä, men usch inte ska man se sånt, blablabla, och det finns massor av Tokiga Hotel i stockholm, osv osv. Och då började jag gråta och sa ''men pappa jag vill faktiskt se Tokio Hotel den 4 Mars!! Och det finns knappt nå biljetter kvar ju! :'''(('' och han typ bah ja jag vet det men då var det vell tur att jag redan köpt biljetter? :) Jag blev knäpptyst och sa inte ett ord jag andades knappt. Och sen pep jag fram ''nej du skojar?'' och han bah nej det gör jag inte och så sa vi se typ 10 gånger och jag bara grät och grät och grät. Och sne gick jag in i köket där mamma satt och så sätter jag mig på en stol och mamma bah ''men vad är du Cissi gumman??'' (och nu kommer det när jag började gråta och skratta samtidigt) ''mamma *snyft snyft* jag ska se Tokio Hotel den 4 Mars *snyft snyft* hehehe''  och sen började vi garva sjukt mycket.

Fattar ni hur glad jag är? Så sjukt glad! Kan inte beskriva hur glad jag är, men jag tror att ni på nått sätt kan förstår ändå.

Jag började lyssna på Tokio Hotel kanske när jag var ca 11 år och sen dess har dom inte lämnat mitt hjärta.
Jag skulle ha fått sett dom den 3 April men som en del av er kanske vet så blev sångaren (Bill Kaulitz) sjuk eller ja det var nått med hans hals och så skulle dom operera han så det blev ingen konsert var sjukt j*vla lessen. Men nu så ska jag få se dom och jag är så lycklig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0