jag bloggar bara för min egen skull!

Fick en kommentar för nån dag sedan om att jag skulle sluta tro att jag var en känd bloggare och att jag aldrig skulle bli en stor bloggare.

Men det är just det, jag tror inte att jag är en känd bloggare, skulle inte ha nått emot att vara det för då får man ju massa pengar ;) men bara för att jag har, ''Visste du att...'', ''Dagens Outfit'', ''Hissar och Dissar'', tror jag då att jag är en känd bloggare? Nej det tror jag inte, varför jag har dom är för att jag ska kunna ha nånting att skriva om i bloggen, för att jag tycker det är kul att hålla på med ''Visste du att...'', ''Dagens Outfit'', mm. 

Det är mycket roligare också att läsa en blogg ifall dom inte bara skriver och gör inget annat.
Eller vad tycker ni? Ifall dom har bilder med i inläggen, jag tycker det är lite tråkigt att läsa en blogg som inte uppdaterar ofta, som tex bara skriver 1 gång per dag. Som aldrig har med bilder i inläggen och som bara kör på att skriva.

Jag bloggar inte för att få mycket läsare och bli känd, jag bloggar för att jag tycker det är kul, jag bloggar bara för min egen skull och ingen annans. Och det kommer jag alltid att göra.
Visst nån enstaka gång har jag vell kört på ''Kissie'' stilen men det är ju för att jag tyckte det var kul och inget annat.

Som jag skrev lite högre upp, jag skulle då inte ha nått emot att bli ''känd bloggare''  men det är inget jag strävar efter.

Jaja nu har jag sakt som det är då får ni tycka och tänka hur ni vill och ni som kommentera anonymt stå för vad ni tycker?


Kommentarer
Jenny

Så jävla patetiskt med dom som ska hålla på och klaga på folks bloggar, jag lovar att dom var anonyma också? ;/ KEEP IT UPCISSI(:

2009-11-07 @ 21:29:13
URL: http://justbyjenny.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0