na na na diva is a female version of a hustla

Jo men idag så var jag med Sara och Felicia efter skolan, gick runt på stan och dampade som fan, mens en när Flisan var tungen att åka så gick jag och Sara på Frasses och åt DET ÄR NYTTIGT! Sen gick vi tillbaka till skolan för jag skulle ha utvecklingssamtal, gick super bra för ni som undrar, yey ;D
Sen gick jag och Sara tillbaka till stan och gjorde ingenting, sen senare på kvällen kom Flisan igen, och så gick vi typ okring och gjorde ingenting, men jaja sånna dagar kan man också ha ibland :)
Men nu är jag hemma i alal fall, har hunnit se världens dåligaste film som heter Trick or Treat.

Hmm men jaja nu orkar jag inte blogga mera, så puss på er nu ska jag spela fisk spel på facebook, hahaha ;DD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0