''ropar glatt åt min kor'' :)

Haha fin rubrik :)
Vill ni veta en kul som som jag inte tror ni vet, jag sitter och lyssnar på Drängarna, haha xD Visst är jag cool nu? ;)

Men ja skola idag då, haha försovde mig till halv 9, hehe så sprang runt i lägenheten och letade kläder och sminkade mig på samma gång såg säkert sjukt kul ut ifall nån såg mig!
Men kom i tid till svenskan så det var ju chill, blev frasses idag med Nisse & Pontus m.f.

Men efter skolan så var jag med Felicia like always!  Vi gick runt på stan som vanligt och träffade Tess så då var vi med henne ett tag, Felicia köpte i alla fall nått shampoo för brunt hår och en foundation :)

Huhu hitta världens finaste jacka och varmaste + skönaste!!!! Men den går loss på 3000 kr så inge billig skit hära, för det är äkta fjällräven ;) Tror jag ska ta och önska mig den i julklapp av mormor och morfar!!!! HAHAH gu vad smart jag är för då betalar dom 1500 kr var  !!!! =D Eller så önskar jag mig massa pengar så jag kanske kan köpa de?? ;) Måste säga det till mamma nu så bloggar vell senare, btw så fixar jag mina naglar!!! HAHAH :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0