sitter hos felicia....

sitter hos felicia och spelar FARMVILLE!!!! :D HAHHAHAHA :D
Har varit på och lämnat dom dära kakorna nu, haha och jag har bakat dom själv också *host host* ;)
Men vi gick runt på stan ett tag och Flisan var rädd för tomtarna, men shhh säg inte det hon kanske blir lessen, men nej hon tyckte dom såg konstiga ut hahahahaha XD

Men vi for hem till Felicia efter ett tag för det var sjukt tråkigt på stan, eller nej det var så att jag HATAR alla som har barnvagnar så då åkte vi hem, så nu sitter vi hära och snart ska vi fara till Felicias mormor och morfar och äta mat, *fniss*

ÅHHH jag vet oserriöst inlägg men då man bloggar på nåns begäran så är det inte så lätt.

Men puss och kram jag skriver sen när jag kommer hem ;)


Snygg bild Flisan tog på mig vah??
Föresten ser ni att vi pimpat hennes shutter shades med glitter?? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0