So I put My hands up, They’re playing my song!

Gu vad mätt jag är ! :o
Åt middag nyss och gud vad mätt jag blev!

Ja men i dag blir det att plugga en massa för i morgon är det PROV i Engelska! Känner att det kommer gå bra för jag kan orden sen förut, men ska träna lite mera så dom sitter i huvudet ordentligt i morgon, vill ju som sakt klara MVG eller i alla fall VG  :) Hoppas hoppas hoppas att jag klarar det i morgon då för ífall jag inte gör det så dör jag helt serriöst!

Men ja i dag då så gick jag och Jenny runt på stan och jag typ fråga massa saker ine på Kicks om blondering och sånt, så fick lite tips och sånt som jag kommer att använde mig av nästa gång jag blonderar som blir snart hoppas jag! Men vi gick in på coop och typ ''smakde'' på typ godis och sånt, mums! Haha busigt :)

Föresten så har jag hittat min julklänning som jag tycker är super fin! Och tänker inte säga vilken affär för ''då kommer alla härma mig'' haha nej men vill inte säga :) Hittat några julklappar har jag också gjort men jag har inte köpt dom för det känns lite tidigt för det just nu, men i alla fall så är det bara mamma kvar nu som jag ska hitta nått åt :) Men det är ju ett tag kvar så det är ju inte brottom om jag säger så ;)

NU ska jag i alla fall gå och träna på orden igen och sen hoppa in i duschen, sen blir det att kolla Desperate Housewives! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0