SSU

Nån som vet vad det är? Ska tydligen på ett möte om ett tag med Jenny för vi gick med i det på skolan idag.
Vi fick en liten ''goodiebag'' också för att vi gick med, okej vi fick påse med en massa tidningar där det stog ''Gör Fredrik Reinfeldt arbetslös innan du själv blir det''
Ska ta och äta lite nu för ska träffa Jenny vid cykel och mek vid kvart i 6. Känner verkligen inte för att gå på mötet för gick hem från skolan i dag för jag ahde så sjukt ont i kroppen och huvudet sen jag tagit sprutan. Men jag lovade faktiskt Jenny att jag skulle följa och dm kanske säger nånting intressant på mötet?
Vi får vell se antar jag.

Men nu ska jag gå och äta och sen far jag på SSU mötet med Jenny =)


  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0