Svar på tal



Svar; Jo för att ca 22.30 till 22.50 spelar dom gittarr dom som bor över oss och kortfattat så låter det förj*vligt för dom ''slår'' bara på strängarna när dom ''spelar''. Och 22.00 ska det vara tyst för att barn och så ska kunna sova (tror det är 23.00 eller 23.30 på fredag och lördag) så jag har blivit ganska så irriterad för dom senaste dagarna har jag haft ont i huvudet varje dag och jag har nånting som heter migrän och det har jag haft sen jag var 2-3 år kanske och det är ganska så jobbigt då när nån sitter och slår på strängarna på natten/kvällen och när det ska vara tyst? Men ja varför jag gav ett blad med noter var för att ifall dom nu ska spela så kan dom ju lära sig några noter i sådana fall ;)

Hoppas du fick svar på din fråga :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0