vi skulle jämt va bästa vänner



Men nu vet jag vart du står och jag behöver dig inte,
vi bröt av våra band och dom gick av på mitten
jag har saknat och glömt. Det var du och jag mot världen som kämpa till dötts.
Du högg mig i ryggen, vad var det som hände?
Jag menar du och jag, vi skulle jämt va bästa vänner. Du har förändrats så mycket .
Jag vet knappt vem du är vart tog den personen vägen som alltid fanns där?
Jag tror du vet vem du är, Behöver inte säga namnet .
Du förlorade min tillit när du släppte min hand.

ena halvan av mig slutade förstå

jag blev lämnad här, som tack för hjälpen.
Vi gick skilda vägar. Greppade tag i andras händer.
Jag försökte göra allt men det var du som gjorde fel.
Var ärlig mot dig själv, var det såhär det skulle bli?
I så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv.
Du var en ängel för mig så varför hände det här?
Du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta emot det.
Och all skit som jag fick ta. Du är fan inte värd det.
Vill du ha mig vid din sida får du börja med en sak.
Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skratta.
Det var du och jag till döden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0