datorerna krånglar

Datorerna har börjat krånglat, på den ''vanliga'' datorn så funkar inte internet och på den jag sitter nu är den riktigt seg ibland. Lite smått irriterad man kan bli.

Ja idag har jag inte gjort så mycket behöver inte gå in på detaljer men for iväg och var med Sara ett tag inne i stan, du är så jävla bra gumman <3
For hem och typ dampde, sen hjälpte jag mamma att städa försökte fixa hennes dator men den var ju helt seg så det gick ju inte får ta och ringa Bredbandsbolaget i morgon ifall det inte har fixat sig med internet.

Ja men nu ska jag kolla runt lite på massa bloggar och sen sova eller se nån film.
Har fixat mina naglar nu så en bild kommer i morgon, blev lite Foki stil över det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0