ny dag nya tag

Har precis vaknat, vet inte riktigt vad jag ska göra i dag, men jag antar att jag hittar på nånting i alla fall, funderar på att fara till mormor eller nånting. Måste i alla fall ringa min pappa och prata lite med honom om hur jag ska göra till jul ifall jag ska fira den hos honom eller hemma hos mamma. Nånting att tänka på kanske.

Juste jag måste lämna in min mobil på lagning nu. Hrmm, undra hur det kommer gå, kommer ihåg förra gången, fick en äckel Nokia och den var helt smutsig och det typ kliade i mina fingrar när jag tog i den, asså den var så jvla äcklig så jag började typ gråta och dagen efter så åkte jag och hämtade tillbaka min vanliga mobil. Haha, men nu har jag ju två så jag kan ju byta men ifall jag får låna en och den är bra så tar jag ju den ANTAGLIGEN :) Måste gå och leta fram papprerna nu då till mobilerna för båda ska in på lagning, hihi xD

Jo men nu ska jag äta frukost/lunch och se nån film, sen ska jag duscha och leta fram papprerna och plugga lite :)

Juste idag släpper dom biljetterna till Tokio Hotel konserten den 4 - 5 Mars nästa år! Jag måste dit och se dom! Hoppas att inte biljetterna hinner ta slut innan jag får tag i några, förra gången så blev den ju inställd och då hade vi betalat biljetter för ca 1500 tror jag och + flygresa tur&retur Luleå - Stockholm Så jag kan nästan gissa på att vi betalade ca 6 000 för den konserten ;)


 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0