hemma i boden nu

(Lite snabbt bara vad som hänt under dagen.)

I dag så har jag och pappa segat jätte mycket, gick upp vid 10 och duschade och gjorde mig klar och sen for vi på Media Markt och kollade på massa saker, sen for vi till Kista Galleria och jag köpte ett läppglans, sen till middag åt vi på Texas Burger och sen vid 4 så åkte vi till Arlanda då visade det sig att mitt plan var försenat för det skulle gå 17 35 men det var försenat till 17 55. Så jag och pappa satte oss och tog en kaffe, har jag sakt det? JAG ÄLSKAR CHAI LATTE! Sen gick vi och kollade lite på shoppen. Men sen fick vi gå planet, haha jag satt LÄNGST FRAM 1C för att vara exakt ;) Men hihi jag satt berevid en jätte klumpig tjej, först då hon kom så fick hon inte upp sin väska där man har bagaget, sen då hon hade beställt fika så tappa hon sin bok på golvet så det blev jätte krångligt, och sen spilde hon ut sitt kaffe, HAHAHA, ojoj.
Men jag är hemma nu och tar det lugnt ska packa väskan till i morgon och sen ska jag sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0