hemma igen

Kom precis hem från stan med Malin och Felicia.
Vi gick runt och typ prata och så, lämnade in min mobil på lagning, kan ju säga det att det inte var den trevligaste och snabbaste personalen dära. Han som skulle hjälpa mig frågade 10 gånger ifall jag hade köpt den på The Phone House. Sen frågade dom andra det också, men är ni efterblivna JA JAG HAR KÖPT DEN PÅ THE PHONE HOUSE! Frågade ifall dom hade nån mobil man kunde få låna men nej det hade dom inte såklart för dom hade ju inte räknat med att nån skulle komma och vilja lämna in sin mobil första dagen ;)
Tur att jag tog med mig min gamla mobil men ifall nån snäll person som har en Sony Ericsson som är BRA liggandes hemma så kan ni vell smsa mig? 07* ******* ;D

Köpte i alla fall en present till min mamma, en navel piercing och en choklad.
Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med ehhh nånting hon fyller ju i alla fall år så nått kan jag ju göra för henne :)




vs
kommer sakna min mobil :(((((((((   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0