innan jag dör...

ska jag

Gifta mig rik - Med någon snygg och givetvis rik snubbe och får veckopeng som Maria Montazami sen när jag fått ihop några miljoner så blir det skillsmässa precis som Agnes Nicole och Anna Anka! (ifall ni inte fattar att den hära var oseriös är ni ju dum?)
Hoppa fallskärm - Måste göra det, men problemet är att jag nog skulle kissa på mig för att jag skulle vara så rädd, haha xD
Jorden Runt - Vill hinna se allt innan jag dör ju?
Storbloggare - Tänk er att erat arbete är att sitta och blogga och ni får rätt mycket för det? Haha vem vill inte ha det jobbet?
Party i en vecka - Livet är en fest ;)
Rätta till mina misstag - Nån som vill göra en tidsmaskin till mig så jag kan åja bak i tiden och rätta till mina misstag? Finns vell en del grejer man skulle vilja ändra på nu i efterhand.
Läppförstoring - Jag älskar stora läppar (men inte förstora)! Så j*vla snyggt med stora läppar, lovit!
Nobelpriset - Asså jag vet inte riktigt vad det är man kan göra så man vinner det eller ens vad det är för pris, är det pengar eller är det typ som en guldbagge asså en pokal?
Skaffa städerska - Jag HATAR att städa! Jag vet knappt vart dammsugaren är eller nått annat av dom dära grejerna, så det blir att skaffa mig en städerska sen när jag flyttar hemifrån.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0