ja må hon love, ja må hon leva ut i 100 år!

Grattis Grattis Mamma! =)<3

Hade ju tänk att ge min mamma frukost på sängen men hon hann vakna före mig så det bliev inte så, men jag sjöng för henne i alla fall (typ i 5 sekunder och sen sa jag att jag inte orkade för att jag var så trött, haha) men idag så blir det nog att åka in till stan med Flisan och Malin, men vi får nog se hur det blir med det för Flisan är ju inte den snabbaste i världen så jag kan gissa att affärerna kommer hinna stänga innan hon kan fara till stan.

Juste idag öppnar Gallerian, nån som ska dit och trängas? Det första jag ska göra när jag kommer in i Gallerian är att leta reda på The Phone House och lämna in min mobil.

Men nu ska jag gå och äta frukost och fixa mig, så vi ses om några timmar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0