kom på egna rubriker **!

Sluta ta andras rubrik och vad som skrivit på deras blogg, kommer du ihåg när du frågade ifall du kunde få ta min bild till ''Hissar & Dissar'' kom på nånting eget vad fan!

Ni fattar nog vem jag menar kolla tiderna och rubrikerna ;))


Har precis ätit middagen det var super gott, trodde det skulle smaka skit men det var faktiskt gott jag är sjukt mätt också. Så jag funderar på att gå och se en film nu och sen inte blogga nå mera idag.
Så ni får vell ta och hitta på nånting annat än att läsa min fantastiska blogg, haha nej jag skoja bara eller nej det gjorde jag inte men jag ska inte köra på Kissie/Dessie/Paow stilen, inte än i alla fall, HAHA ;D

Okej jvligt mycket ironi just nu, men puss på er nu vad f*n.



Kommentarer
Anonym

Inget nytt att wannaben snor saker.

2009-10-26 @ 19:44:53
JuliaGrönwall

hhhaahhaha mykrutrök tänkte bara på det så fort jag läste hon har ju tattat mina rubriker förut , inte så konstigt att hon tog den här gången oxå -.-

2009-10-26 @ 23:28:36
URL: http://jjuliag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0