Visste ni att...

(ny kategori)



* Att jag har svårt för att lita på personer - Okej, det låter kanske ganska vanligt men jag har sjukt svårt att lita på personer, det har jag fått lära mig den hårda vägen att inte lita på alla jag känner.

* Jag är naturligt blond? - Inte många som vet det, men jag är det. När jag var liten så fick jag ''vitt'' hår på sommaren.

* Jag har en ''glugg'' - Japp, jag har en liten glugg mellan framtänderna, har frågat ifall det går att fixa men det går inte säger dom. Hrm..?

* Jag piercade mig efter skolan idag? - Japp jag piercade mig efter skolan i dag i TUNGAN ÄNTLIGEN!
Den hära var på skämt för att se hur många som gick på att jag hade gjort det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0