4 September

Hemma från Rågraven nu, kom hem för ett tag sedan.

Har haft jätte kul i Rågraven har massor att berätta men det rä så mycket så jag nästan glömt allt vi gjort.
Haha, Men när vi kom dit så sprang alla till ett rum först till kvarn, sen gjorde vi inte så mycket, men kan ju berätta att på natten när alla skulle sova så var alla vakna, haha helt j*vla otroligt att inte våra lärare vaknade, nån rev ner MASSOR av stolar och vi väntade bara på att dom skulle komma och skrika på oss, nån sprang runt och skrek och skrattade, asså det var massor av liv i natt, men f*n vad roligt jag haft det :)
Bilder kommer vell snart antar jag men vi får vell se när det händer :)

Ska gå och bada nu och sen får vi se vad jag gör :)



är den inte söt?! Åhh jag vill ha en sån hund, nån som vet vad är för ras? Kommentera ifall du vet!
Det är en fransk bulldog, huhu så j*vla söt asså =D



Kommentarer
lajsan

haha cissi en sån hund har ju jag hemma :) hahah (; dom e såå fula ;p

2009-09-09 @ 20:45:13
URL: http://llajsan.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0