bra blogg humör!

Som ni kanske sett har jag haft ett väldigt bra blogg humör.

Men nu ska jag dricka lite te och plugga.

Men vad har jag hunnit i dag då?

- Badat /Duschat och blivit ren och fräsch
- Lagat mat
- Målat naglarna rosa :)
- Bloggat såklart!!
- Rakat benen
- Tvättat bort sminket
- Läst andras bloggar
- Kollat på skor och kläder :)

- Pluggat!

Asså det är ganska mycket ju. Inte många som kan göra så mycket på några timmar ;)
Men nu ska jag gå och plugga och sen ska jag vell sova. Blir mycket plugg nu i 2 veckor för jag har 2 stycken prov nästa vecka ett i Engelska och ett i Biologi, sen Hemkunskaps läxa till på torsdag Svenska ''läxa'' till torsdag också då ska jag ha hunnit läsa till sidan 60 och jag är bara på sidan 34 just nu. Sen engelska läxa på fredag.
Så ja ganska mycket skola i veckan och nästa vecka. Inte så kul att plugga men sen när man får tillbaka resultatet så är man så jvla stolt och glad att man pluggade och sen när betygen kommer, ja just nu får jag bara hoppas på att det blir riktigt bra betyg, men oj vad glad jag kommer vara ifall jag får riktigt bra betyg!

Nej nu blev det för mycket att läsa för er och då blir det tråkigt när det är mycket att läsa, så nu ska jag sluta skriva för i dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0