från mörkbrunt till blåsvart till....

svart till mörkbrunt/svart med ljusbrun utväxt till blont!
Efter ca 10 färgnigar så blev det som jag ville ha :)

Tack Elina Mamma och Måna som hjälpt mig att färga mitt hår och lagt ner tid och pengar på det =)<33

OCH SPECIELLT TACK TILL MÅNA SOM HJÄLPTE OCH FÄRGADE I DAG OCH VALDE RÄTT FÄRG TILL MIG!!

Först


Brunt (syns inte på bilden men på bilden är jag mörkbrun

Till

Blåsvart

Till

svart

till

mörkbrun/svart med ljusbrun utväxt

TILL



BLOND!

Efter ca 10 färgnigar så fick jag blont hår har färgat hela helgen så är jvligt less på att färga.
Men på bilden där jag är blond så hade det inte torkat och det är mycket blondare nu men jag lägger vell upp mera bilder så ni får ju se mera :)



Kommentarer
tina

:O

2009-09-13 @ 22:05:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0