Jag bestämmer!


Var länge sedan jag körde på en Hissar & Dissar så nu kör jag på en :)



 Hösten - Tycker det är så jvla fint med alla träden i färgglada färger. Och så kan man ha stora halsdukar och Uggs och måste inviga dom snart men det blir inte fören det blir kallare :)
 Högklackat - Så jäkla snyggt, har bara ett par men jag använder dom aldrig, har spanat in ett par högklackade skor, men nackdelen med högklackat är att man alltid måste ha på sig jenas(leggings) klänning eller kjol så man kan aldrig ha på sig mjukisbyxor.

Sanna Vänner - Behöver jag ens skriva nånting mera? 



  Falska Personer - Dom som ser så oskyldiga ut men är så jävla falska. Dom som säger att ''mig kan du lita på'' och sen går bakom ens rygg och snackar massa skit. 

Gammalt Nagellack - Ni vet när det är bara lite färg på nageln? Det är bara så ÄCKLIGT det är inte jobbigt eller svårt att ta bort det gamla och måla på nytt! Skabb varning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0