jag blir blond igen

Efter skolan så åkte jag och Elina och Robin till coop och köpte 3 st hårfärger till mig för nu är det så att Elina och Robin bestämmt att jag ska bli blond igen :p
Så vi åkte hem till mig och började färga, det blev ju blont/orange/gult/lite halv rött. Så nu sitter jag andra gången med färg i håret, ni får se resultatet senare för jag ids inte visa nu ska hoppa in i duschen och skölja ur färgen och sätta i hårinpacking, ifall ni ska färga blont när ni har mörkt hår KÖR MED AVFÄRGNING OCH INTE MED BLOND FÄRG DIREKT!!! 

Det gjorde vi och det blev ju inet så bra??

Men ska hoppa in i duschen nu och sen får vi se ifall jag måste färga mera :p



Kommentarer
Fanny^^

Hahaha, lite små ägd dära Cissi:P Sa ju att du skulle köra avfärgning före:PxD

2009-09-12 @ 15:04:13
URL: http://fhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0