När började det sitta i hårfärgen?


Ofta får jag höra folk som säger dumma blondin, ovanligt att du inte fattar för du är ju blond?
När fan började det sitta i hårfärgen? Jenny som är en av mina närmaste kompisar hon är naturligt blond och hon är så jvla smart! Hon har grymt bra betyg och får alltid bra på proven. Varför är det alltid blondinerna som ska vara så dumma/korkade, ha stora bröst, snygg rumpa, och vara bimbos?
 Varför kan det inte vara brunetter som kan få höra dumma brunett! Jag menar det sitter inte i en hårfärg ifall man är korkade eller inte, det sitter inne i huvudet!

Och den som säger dumma blondin kanske ska tänka på vem fan är det som är dum hära?

Man förknippas ofta korkade ifall man är blond och söt och har blåa ögon.
Men ifall man är brunett förknippas man ofta som smart och sportig.

Jag har aldrig dömt nån för hur den ser ut eller har för hårfärg eller har för bakrund alla borde få en chans först, utan jag har dömt den personen för hur den beter sig mot mig.

Tycker det är fel när folk säger dumma blondin för det sitter inte i hårfärgen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0