tankar som snurrar i mitt huvudet just nu....



Klockan är kvart över 12 känner för att ringa nån och säga ''jag kommer till dig nu, smsar när jag är utanför dig! =)'' men det känns inte som en så bra ide om jag säger så för jag antar att nästan alla ligger och sover. Egentligen borde vell jag också sova för har haft ont i huvudet och jag kommer förmodligen sova bort hela dagen i morgon och det var vell nånting jag inte hade tänk göra om jag säger så kanske nånting att tänka på ifall jag ska sova eller inte. Hrmm....?

Sitter i alla fall och lyssnar på lite musik och bloggar och läser andras bloggar men det finns inget nytt att läsa, är så uttråkad som ni kan inte förstå det, tur att man har en blogg så man kan få skriva av sig och göra nånting ett tag.

NI BEHÖVER INTE LÄSA DET SOM STÅR HÄRA UNDER, VILLE BARA SKRIVA AV MIG LITE :)
Dom som läser det hära ni är ju super gulliga, släng in en kommentar också när ni ändå håller på att läsa :)

Det är nu när jag sitter ensam på natten som jag börjar tänka, börjar tänka på mitt liv, tänka på mina fina vänner, på min familj, och på det som varit.
Det är vell så att man inser inte vad man har fören det är borta, men det blev som det var menat skulle hända brukar jag tänka (ni ska veta hur länge det tog att skriva förra meningen xD).

Det är också
nu jag börjar undra vad som kommer hände i mitt liv, vart jag kommer att komma i mitt liv, jag kommer ju inte alltid sitta i skolan och skriva och räkna. För om ca 5 år kommer jag inte att gå i skolan längre ifall jag inte hoppar av i 9;an men det kommer nog inte hända att jag hoppar av då. Men jag har inte ens haft en tanke på vad jag vill bli för när folk frågar vad jag kommer vill bli säger jag '' jag tänker bli känd men jag vet inte för vad ännu.''   Kanske är dags snart att börja fundera på vad jag ska bli? Jag har aldrig velat ha nått svennebanan jobb som att tex jobba på kontor, sitta i kassan på Ica, jobba på bank eller vara kvar i skolan hela mitt liv det skulle jag inte klara av jag skulle bli less efter 1 sekund, men när man var liten sa man alltid Delfinskötare eller Veterinär men det var ju när man var liten. Kommer ihåg att jag ville vara läkare dära ett tag, men oj vad bra det skulle gå när jag blir äcklad av blod ;)

Men det jag tänker mest på är vell mina fina vänner, dom som finns nu och dom som funnits vid min sida. Jag mår alltid bra med mina vänner, dom får mig alltid att skratta och tänka att allt kommer att ordna sig. Så vill bara säga hur mycket ni betyder för mig, NI BETYDER SJUKT MYCKET FÖR MIG!

Men nu ska jag faktiskt sova tror jag även fast bara klockan är 10 i 1.

p.s
EN NY HEADER KOMMER SNART!!



Kommentarer
Jenny

Fint skrivet cissi!



Haha, det var därför jag inte svarade på dina sms igår kväll, jag låg och såv hahax)

2009-09-26 @ 10:01:18
URL: http://justbyjenny.devote.se
FEBB

ojoj hah! tiidgt :P och roligt med ny header cecilia!:)

2009-09-26 @ 12:33:19
URL: http://febb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0