Super Blonderad :)

Efter skolan idag så åkte jag och Fanny till Fria och var dära tills Elina slutade.
Sen åkte vi till Frasse och åt mat dära, huhu fatta hungrig jag var när jag skulle äta idag på skolan var maten slut! Så fick äta sallad och det blir man ju inte mätt på eller? Ja men jag blev inte det, så vi åt på Frasse :) Sen gick vi till Kicks och köpa hårfärg till Elina :) Sen var vi på stan ett tag och sen for vi och köpte kladdkaka och en dricka tyckte vi var värda det. Sen for vi hem till mig och så började vi färga, sen var vi tvungen att åka till Ica och köpa 2 st förpackningar till och så passde Elina på att köpa Blond Spary :)
Sen färgade jag om håret på henne och reslutatet? HELT JÄVLA GRYMT JAG ÄR PROFFS PÅ ATT FÄRGA JU!! Hon blev jätte nöjd och det blev jag också nöjd :)

Nu sitter hon och sminkar sig och sen ska vi nog fara ut och göra nånting roligt. Men ni får ha det så bra och jag saknar Karro:(<33

 

 
Super bra färg ifall man vill bli Super Blond!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0